تبلیغات فست فود | اهمیت تبلیفات در فست فود | اصول صحیح تبلیغات در فست فود | رابطه تبلیغات یا جذب مشتری | IRANHFC

تبلیغات در فست فود

21/11/2016 0

تبلیغات در فست فود

تبلیغات فست فود | اهمیت تبلیفات در فست فود | اصول صحیح تبلیغات در فست فود | رابطه تبلیغات یا جذب مشتری

تبلیغات فست فود | اهمیت تبلیفات در فست فود | اصول صحیح تبلیغات در فست فود | رابطه تبلیغات یا جذب مشتری

تبلیغات درفست فود تاثیر بسزایی در افزایش فروش و درآمد فست فود خواهد داشت. شما هم اگر فست فودی را به تازگی راه اندازی نموده اید و یا قصد دارید در این شغل سرمایه گذاری نمایید خواندن این مقاله به شما توصیه می شود.

برای نوشتن متن تبلیغاتی موثر پیشنهاداتی وجود دارد که به آن اشاره مختصری می شود:

۱-  در تبلیغات خود از کلمات پیچیده استفاده نکنید( اگر جملات دارای فهم راحتی باشند مصرف کننده وقت خود را صرف پردازش کلمات نمی کند و همین باعث می گردد از تبلیغات شما خسته و زده نگردد و تا انتها مطالعه نماید)

۲- نوشتن متن تبلیغاتی به صورت تفکر روایی یا همان مانند راوی بیان نمودن ( همه انسانها قصه گویی را دوست دارند در نتیجه استفاده از داستانی که درک پیام را راحت کند قابل توجه است)

۳- پاداش دادن به مشتری ( زمانیکه تبلیغی را انجام می دهید مصرف کننده زمان و انرژی ذهنی خود را برای آن می گذارد،شما می توانید این تبلیغ را با اطلاعاتی در مورد مواد مصرفی و فواید استفاده از آن به مشتری اعلام نمائید)

۴- مشتری خود را شگفت زده کنید( سرو غذا به روش معمول کاری است که همه فست فودها انجام می دهند در نتیجه شما برای اینکه در نگاه اول مشتری را جذب کرده و مهمتر از آن به مشتری ثابت  خود تبدیل نمائید از یک ایده خلاقانه در کسب و کارتان استفاده کنید.به طور مثال تغییر روش پخت،استفاده از ادویه های متنوع و … )

بازخورد این ایده ها و نظرات جذب مشتریان است که به نوعی یک تبلیغ به حساب می آید.تبلیغات در فست فود را می توان یکی از مهم ترین اصول اولیه برای سود و درآمد بیشتر در نظر گرفت.

 

چگونه برای فست فود خود تبلیغ کنیم؟

شعار تبلیغاتی عبارت و واژه ای است که مدام در تبلیغات بیان می شود و هدف از آن این است که این شعار در ذهن مشتریان هک شود و ذهن آنان را درگیر خود نماید. که در اینجا اهمیت طراحی شعار مناسب مشخص می شود.از منظر دانش بازاریابی در طراحی شعار تبلیغاتی باید به عواملی همچون سبک زندگی مصرف کنندگان و نگرش ها توجه کرد.

ویژگی های شعار تبلیغاتی »»

۱-  شعار انتخاب شده باید کوتاه،ساده و عمیق باشد.

۲- استفاده از کلماتی که بار معنایی مثبتی دارند و درک آنان زیاد دشوار نباشد.

۳- شعاری را انتخاب کنید که تمایز فست فود شما از رقبا را نشان دهد و جلوه خاصی از شما در ذهن مشتری ایجاد نماید.

۴- تبلیغات در فست فود باید متناسب با نیازها و خواسته مصرف کنندگان باشد.

۵- تبلیغات در فست فود باید بگونه ای باشد که حس مصرف کننده را پس از مصرف محصول شما نشان دهد.

اگر می خواهید برنامه جامعی را برای طراحی شعار تبلیغاتی خود در اختیار داشته باشید به شما پیشنهاد می شود به سایت www.iranhfc.org مراجعه نمائید تا به صورت تخصصی و کاربردی از مشاوره های این گروه بهره مند شوید.

تبلیغات فست فود | اهمیت تبلیفات در فست فود | اصول صحیح تبلیغات در فست فود | رابطه تبلیغات یا جذب مشتری | IRANHFC

تبلیغات فست فود | اهمیت تبلیفات در فست فود | اصول صحیح تبلیغات در فست فود | رابطه تبلیغات یا جذب مشتری | IRANHFC

برچسب‌ها, , , , , , , , , ,