گروه تخصصی راه اندازی فست فود و کافی شاپ IRANHFC

تبلیغات در فست فود

21/11/2016 0

نوشتن یک پیام تبلیغاتی موثر تاثیر بسزایی در افزایش فروش و درآمد فست فود دارد.شما هم اگر فست فودی را به تازگی راه اندازی نموده اید خواندن این مقاله به شما توصیه می شود.

برای نوشتن متن تبلیغاتی موثر پیشنهاداتی وجود دارد که به آن اشاره مختصری می شود:

۱- از کلمات پیچیده استفاده نکنید( اگر جملات دارای فهم راحتی باشند مصرف کننده وقت خود را صرف پردازش کلمات نمی کند)

۲- نوشتن متن تبلیغاتی به صورت تفکر روایی ( همه انسانها قصه گویی را دوست دارند در نتیجه استفاده از داستانی که درک پیام را راحت کند قابل توجه است)

۳- پاداش دادن به مشتری( زمانیکه تبلیغی را انجام می دهید مصرف کننده زمان و انرژی ذهنی خود را برای آن می گذارد،شما می توانید این تبلیغ را با اطلاعاتی در مورد مواد مصرفی و فواید استفاده از آن به مشتری اعلام نمائید)

۴- مشتری خود را شگفت زده کنید( سرو غذا به روش معمول کاری است که همه فست فودها انجام می دهند در نتیجه شما برای اینکه در نگاه اول مشتری را جذب کرده و مهمتر از آن به مشتری ثابت تبدیل نمائید از یک ایده خلاقانه در کسب و کارتان استفاده کنید.به طور مثال تغییر روش پخت،استفاده از ادویه های متنوع

بازخورد این ایده جذب مشتریان است که به نوعی یک تبلیغ به حساب می آید.

چگونه برای فست فود خود تبلیغ کنیم؟

شعار تبلیغاتی عبارتی است که مدام در تبلیغات بیان می شود و هدف این است که این شعار در ذهن مشتریان هک شود که در اینجا اهمیت طراحی شعار مناسب مشخص می شود.از منظر دانش بازاریابی در طراحی شعار تبلیغاتی باید به عواملی همچون سبک زندگی مصرف کنندگان و نگرش ها توجه کرد

.ویژگی های شعار تبلیغاتی

۱- کوتاه،ساده و عمیق باشد.

۲- استفاده از کلماتی که بار معنایی مثبتی دارند.

۳- شعاری را انتخاب کنید که تمایز فست فود شما از رقبا را نشان دهد.

۴- متناسب با نیازها و خواسته مصرف کنندگان باشد.

۵- حس مصرف کننده را پس از مصرف محصول شما نشان دهد.

اگر می خواهید برنامه جامعی را برای طراحی شعار تبلیغاتی خود در اختیار داشته باشید به شما پیشنهاد می شود به سایت www.iranhfc.org مراجعه نمائید تا به صورت تخصصی و کاربردی از مشاوره های این گروه بهره مند شوید.

برچسب‌ها