چرا به برند سازی نیاز داریم؟ ، انتخاب برند معتبر ، مشاوره جهت انتخاب برند

چرا به برند سازی نیاز داریم؟

17/11/2016 0

برند سازی

راه اندازی فست فود با بهترین کیفیت به تنهایی کافی نمی باشد،داشتن یک نام تجاری معتبر در بازار ( برند سازی ) تبلیغات یک مزیت قدرتمند به شمار می آید.بسیاری از مشتریان به خاطر وفاداری به نام تجاری حاضر نیستند فقط به خاطر قیمت پائین محصول دیگر آن را خریداری کنند.یک نام تجاری ایجاد کننده اعتماد است.

باید این نکته را بدانید صنعت فست فود جزء حوزه گردشگری است به این صورت که یک توریست خارجی و حتی گردشگر داخلی در هتل یا شهری که اقامت دارند حداقل روزی ۳ وعده به رستوران مراجعه می کنند،اگر این نیاز را در کنار معرفی یک فست فود معتبر در منطقه در نظر بگیرید به اهمیت این موضوع پی خواهید برد.برنامه های برندینگ منظم و با برنامه در رشد بازار فست فود تاثیر بسزایی دارد.

متاسفانه عموم مدیران فست فودها فعالیت های برندینگ را صرفاَ از جنس تبلیغات محیطی ارزیابی می کنند و به اشتباه هزینه های زیادی را فقط برای چاپ بروشور و آگهی های چاپی متقبل می شوند این در حالی است که فعالیت های برندینگ در وهله اول از جنس فعالیت های مدیریتی و برنامه ریزی است.

برای اینکه یک فست فود به یک برند معتبر و خاص تبدیل شود باید به کیفیت مطلوب پایبند باشد و این تکلیف مشتری را هنگام ورود به این فست فود روشن می کند که با چه کیفیت،خدمات،قیمت و سبک پخت مواجه خواهد شد در نتیجه نام برند فقط معرفی یک نام خاص نیست بلکه شرایط کیفی دیگری هم مدنظر است.

مالک برند حدالامکان باید به عقد قراردادهای طولانی با منابع کمتر با تامین کنندگان بپردازد و هزینه های خرید را کاهش داده و نهایتاَ بهای محصول خود را رقابتی کند.

چرا به برند سازی نیاز داریم؟ ، انتخاب برند معتبر ، مشاوره جهت انتخاب برند

چرا به برند سازی نیاز داریم؟ ، انتخاب برند معتبر ، مشاوره جهت انتخاب برند

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.iranhfc.org مراجعه نموده و سوالات خود را با مهندسین ارشد این شرکت در میان گذارید.

برچسب‌ها, , , , , , , , , ,