راه اندازی فست فود کوچک

راه اندازی فست فود کوچک

Categories: راه اندازی فست فود

در راه اندازی فست فود کوچک عوامل گوناگون و مختلفی نقش دارند. بطور مثال برای انتخاب حجم و اندازه فست فود باید به عومل مختلفی توجه نمود و یک برآورد  کلی و دقیق در مورد انجام راه اندازی یک فست در مکان ومنطقه مورد نظر داشت.
در راه اندازی فست فود کوچک عوامل مختلف و گوناگونی نقش دارند که  در اینجا می توانیم به چند مورد از آن اشاره کنیم :
میزان حجم سرمایه شما برای راه اندازی فست فود کوچک رابطه مستقیم و مناسبی با نوع و طرح دکوراسیون ، حجم و فضای فست انتخابی ، تجهیزات مورد استفاده در فست فود و … دارد. بدیهی است که هر چقدر سرمایه اولیه شما بالاتر برود، کیفیت اجرای پروژه یا همان راه اندازی فست فود کوچک تان بالاتر خواهد رفت.
باید بگوییم هرچه میزان سرمایه شما برای راه اندازی فست فود کوچک بیشتر باشد به نسبت آن میزان سرمایه تعلق گرفته به طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی فست فود  شما بالتر رفته و میزان سرمایه اختصاص داده شده از طرف شما به خرید تجهیزات آشپزخانه مدرن تر و کارآمد تر  بیشتر می گردد.

فضای مغازه  | میزان فضای مختص آشپزخانه فست فود | فضای مناسب برای تجهیزات فست فود

برای داشتن تمام خطوط در راه اندازی فست فود کوچک نیاز به فضای مناسب در آشپزخانه فست فود هستید.
بطوریکه اگر بخواهیم تمام خط تولیدات درون یک فست را داشته باشید مانند: پیتزا، سوخاری ، ساندویچ و… نیاز به فضایی  در حدود ۵۰ تا ۷۰ متر برایآشپزخانه فست فود خود هستید. اگر فقط یک خط تولید مثل برگر، پیتزا یا سوخاری را دارید فضای ۲۵ متر نیز برای آشپزخانه که شامل آشپزخانه کثیف و تمیز است کافی می باشد. ولی اگر قصد راه اندازی فست فود کوچک با خط تولید برگر و پیتزا را دارید باید به فکر ۳۵ تا ۴۰ متر فضا برای آشپزخانه خود باشید.
هرچه فضای آشپزخانه فست فود شما بزرگتر باشد به نسبت آن تجهیزات فست فود بیشتری را می تواند در خود جای دهد و شما نیز می توانید خط تولید گوناگونی در فست فود خود داشته باشید. البته با افزایش فضا رهن و اجاره، دکوراسیون و تجهیزات نیز پر هزینه تر می شوند.
در آخر به این نتیجه دست می یابیم که میزان حجم فضای آشپزخانه فست فود با میزان خط تولید گوناگون در یک فست فود رابطه مستقیم و تنگاتنگی دارد.
راه اندازی فست فود کوچک

کشش منطقه برای راه اندازی فست فود | نسبت کشش منطقه با حجم مشتری | رابطه ی میزان مشتری با سود بیشتر

در ابتدا قبل از راه اندازی فست فود باید در مورد آن منطقه ای که می خواهیم فست فود خود را در آنجا راه اندازی نماییم بررسی ها و تحقیق های فراوانی انجام دهیم.
باید ببینیم نگرش اهالی که در آنجا زندگی می کنند و افرادی که از آن منطقه گذر می کنند نسبت به فست فودی که ما خواهان راه اندازی آن هستیم چیست.
به طور دقیق تر اگر بخواهیم برایتان بازگو کنیم و موشکافانه تر بخواهیم برایتان صحبت کنیم ، باید بگوییم که میزان کشش منطقه ، در چگونگی نگرش بازار هدف محلی شما می باشد. در برخی مناطق به غذاهای فست فود به عنوان غذاهای لوکس و در برخی از مناطق به عنوان غذای رایج و روزمره نگاه می شود. قطعا در هر کدام از این دیدگاه ها شما با نیازهای متفاوتی از سوی مشتریانتان روبرو هستید.این مهم از آنجا برای ما دارای اهمیت است که، میزان حجم مشتری  مراجعه کننده و در آخر میزان درآمد و سود حاصله از فروش یک نسبت مستقیمی با هم دارند که به هیچ وجه نمی توان منکر این قضیه شد.

استراتژی در فست فود | پیش بینی بازار | توان اجرای در فست فود

بعضی از اشخاص فست فود را به عنوان یک شغل دوم راه اندازی می کنند که این خود باعث کاهش نظارت و در امتداد آن کاهش بهره وری و سود از قبل تعیین شده برای آن می شود.
باید بگوییم کسانی که قصد راه اندازی فست فود کوچک و … را دارند باید دورنما و پیش بینی های  لازم را برای این کسب و کار انجام دهند.اگر نمی توانند در سر کار خود حاضر شوند حتما از مدیرانی امین و سیستم های نظارتی مناسبی استفاده نمایند.
راه اندازی فست فود
اگر بخواهیم به این شغل به عنوان یک کار انتفاعی نگاه کنیم ، اولویت اول و مهمتر در این شغل کسب درآمد و سود بیشتر  است. و میزان حجم کسب و کار در اولیت های بعدی ما قرار میگیرد. و این نکته یک نقطه دلگرم کننده برای دوستانی است که برای راه اندازی یک فست فود کوچک با محدودیت درآمدی روبرو هستند.
در انتها این را باید بگوییم، که شاید یک کسب و کار با وسعت بالا ایجاد گردد اما بدون هیچگونه برنامه ریزی و پیش بینی های درست و استراتژی جامع و کامل که اگر  در آن صورت نگیرد  قطعا دچار شکست می گردد،  ولی خلاف آن یک کسب و کار کوچک با برنامه ریزی دقیق و پیش بینی همه عوامل و یک استراتژی درست و دقیق  است که می تواند موفق باشد.
پس میزان حجم کسب و کار آنچنان اهمیتی در مقابل  برنامه ریزی  و داشتن استراتژی مناسب ندارد به خصوص در شغلی مثل فست فود.

پیوستگی در راه اندازی فست فود کوچک

پیوستگی در راه اندازی فست فود کوچک از اهمیت بالای برخوردار است به طوریکه باعث پیشرفت در آن  صنعت نیز خواهد شد.
پیوستگی بدین منظور است که تمام فرآیند راه اندازی یک فست فود کوچک اعم از راه اندازی ( احداث ) ، دکوراسیون فست فود ، تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه فست فود ، منو ( رسپی ) ، آموزش و مشاوره و … همه و همه اینها بصورت پشت سر هم و متداول  صورت گیرد که همراه با داشتن یک برنامه ریزی دقیق و یک استراتژی مناسب باعث پیشرفت در آن کسب و کار هم نیز می گردد.
در آخر باید بگوییم که گروه فوق تخصصی راه اندازی فست فود ، کافی شاپ و رستوران  IRANHFC  با اجرای صفر تا صد تمام پروژه شما برای راه اندازی فست فود برای موفقیت شما در این کسب و کار تلاش فراوان خواهد کرد. گروه iranhfc  وارد کننده و تولید کننده تجهیزات آشپزخانه در کنار ارائه خدمات حرفه ای راه اندازی می باشد.
با داشتن مشاورین و مدیران مجرب و کارآمد در تمام زمینه ها ( اجراییدکوراسیونتجهیزات و …) به شما کمک خواهد کرد که یک کسب و کار موفق و پر درآمدی را برای خود راه اندازی نمایید.