هدف گذاری در راه اندازی فست فود؟

هدف گذاری در راه اندازی فست فود؟

Categories: راه اندازی فست فود

هدف گذاری در راه اندازی فست فود؟

هدف گذاری در راه اندازی فست فود؟
درست است که ما در زمان حال زندگی می کنیم ولی به صورت مداوم در حال هدفگذاری هستیم. رویاها در حقیقت اهداف ما هستند.
ما در این مطلب ابتدا به ماهیت هدف گذاری در راه اندازی فست فود می پردازیم.
هدفگذاری باعث می شود که ما روی اهدافمان تمرکز کنیم، و بتوانیم با قدرت بیشتری حرکت نماییم.
اهداف باعث رشد ما می گردند این رشد در مسیری صورت می پذیرد که ما هنوز آن مسیر را طی ننموده ایم.
ما باید اهدافمان را طوری بچینیم که بتوانیم  فست فود مورد نظر خود را به صورت حرفه ای راه اندازی نماییم و برند خود را بسازیم نه اینکه در فست فودمان  یک محصولی تولید کنیم و شرایطی بسازیم که مجبور باشیم با آن بسازیم.
هدف گذاری در راه اندازی فست فود
برای هدف گذاری در راه اندازی فست فود باید به موارد زیر توجه نمایید:

موقعیت تان را ارزیابی کنید

تصمیم گیری معقول و منطقی در این مرحله بسیار مهم است، ابتدا به ساکن ما باید بدانیم که چه امکاناتی داریم و به کجا می خواهیم برسیم. ارزیابی موقعیت باعث می شود که ما بدانیم کجا قرار داریم و به کجا می خواهیم برسیم و در هر لحظه در کجای این مسیر قرار داریم. شما اگر یک مغازه بیست متری دارید و تجهیزات شما بسیار ساده است باید تصور فروش بالای بیست میلیون تومان را نداشته باشید.

اهداف و رویاهای خود را تعریف کنید

اهدافتان را از راه اندازی فست فود تعریف کنید. انسان دارای قابلیتی است که با هدفگذاری و بیان آن توانمند تر می شود.

اهداف را هوشمندانه تعیین کنید

  • اهداف ویژه: هدف باید بسیار مشخص باشد به طوری که هیچ تردیدی در آن نداشته باشید. هدف شما ممکن است تبدیل شدن به یک فست فود زنجیره ای باشد اگر در این مسیر ثابت قدم باشید و به صورت منطقی هدفگذاری کرده باشید می توانید به هدف خود برسید.
  • اهداف قابل اندازه گیری: برای هدف گذاری در راه اندازی فست فود باید توجه نمایید که هدفتان قابل سنجش باشد. نمی توان گفت که ما می خواهیم فست فودی راه اندازی نماییم که غذای خوب سرو کند. زیرا غذای خوب و با کیفیت قابل سنجش نیست.
  • اهداف قابل دستیابی: در هدف گذاری برای راه اندازی فست فود خود دقت نمایید که خیلی رویا پردازانه فکر نکنید، زیرا هدف باید قابل دستیابی باشد.
  • اهداف واقع بینانه: هدف باید واقع بینانه طراحی شود قطعا شما نمی توانید همه سلیقه ها را پوشش دهید و نمی توانید غذای مورد علاقه همه مردم را طراحی و طبخ نمایید پس واقع بینانه حرکت کنید.
  • اهداف زمان بندی شده: اهداف وقتی زمانبدی شوند دارای ارزش است. شما می بایست اهداف خود را در بازه های زمانبندی کوچکتر تقسیم نمایید و مرحله به مرحله آنها را پوشش دهید.

مهندس عباس حسینی

پاسخگوی اهداف تان باشید

برای هدف گذاری در راه اندازی فست فود باید پاسخگویی باشد این پاسخگویی می تواند به خودتان یا همراهتان باشد. ولی حتما پاسخگو باشید.
گروه IRANHFC  با راه اندازی فست فودهای حرفه ای در جهت توسعه صنعت غذای سالم گام برمی دارد.