راهنمای راه اندازی فست فود

پرسش و پاسخ راه اندازی فست فود

نظر به رقابتی شدن صنعت فست فود، نیاز به پشتوانه فنی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در بازار حرفه‌ای زمانی برای آزمون و خطا وجود ندارد، دریافت مشاوره راه رسیدن به هدف را کوتاه می‌کنند. در جوامع پیشرفته به ندرت با شروع یک کسب و کار توسط شخص سرمایه گذار – بدون کمک گرفتن از مشاوران حرفه ای – روبرو می‌شوید.

راهنمای راه اندازی فست فود

راهنمای جامع راه اندازی فست فود

پاسخ پرسش‌های متداول راه اندازی فست فود

  1. مدارک لازم جهت ثبت برند فست فود یا کافی شاپ چیست؟
  2. مدارک لازم جهت اخذ مجوز برای کافی شاپ چیست؟
  3. مراحل راه اندازی فست فود چیست؟
  4. شرایط خرید برند فست فود و استفاده از تابلوی آن‌ها چیست؟
  5. بزرگترین دلایل ناکامی پروژه های فست فود چیست؟
  6. سرمایه مورد نیاز جهت راه اندازی فست فود؟
  7. عوامل شکست سرمایه گذاری در فست فود چیست؟
  8. مزایای سرمایه گذاری در صنعت فست فود چیست؟
  9. هزینه راه اندازی فست فود شامل چه مواردی میشود؟
  10. میزان سرمایه راه اندازی فست فود به چه مواردی بستگی دارد؟
  11. لیست تجهیزات آشپزخانه برای خط برگر و ساندویچ چیست؟
  12. تجهیزات آشپزخانه برای خط تولید پیتزا شامل چه چیزهایست؟
  13. فهرست تجهیزات مورد نیاز برای ساندویچ، برگر و پیتزا چیست؟
  14. فهرست تجهیزات مورد نیاز برای مرغ سوخاری چیست؟
  15. تجهیزات خط تولید ساندویچ، برگر، پیتزا و سوخاری چیست؟
  16. تجهیزات آشپزخانه برای غذاهای فرنگی و ایتالیایی چیست؟
  17. تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کافی شاپ چیست؟
  18. قیمت تجهیزات آشپزخانه به تفکیک خط تولید چقدر است؟
  19. حدود هزینه دکوراسیون فست فود چقدر است؟
  20. آیا خرید برندهای مطرح در فست فود پیشنهاد میشود؟
  21. خدمات گروه IRANHFC شامل چه مواردی است؟
  22. هزینه خدمات گروه IRANHFC در سال ۱۳۹۶ چقدر است؟
  23. تعدادی از فست فودهایی که از خدمات ما بهره میبرند
  24. آیا دریافت مشاوره جهت راه اندازی فست فود لازم است؟
  25. سرمایه گذاری در فست فود. سود و سرمایه؟
  26. سرمایه مورد نیاز جهت راه اندازی فست فود چقدر است؟
  27. راه اندازی فست فود شامل چه مراحلی است؟
  28. پشتیبانی و تامین مواد اولیه شامل چه مواردی میشود؟
  29. طراحی سه بعدی دکوراسیون فست فود چه مزایایی دارد؟
  30. برای تهیه منو غذای فست فود باید به چه مواردی توجه کرد؟

مدارک لازم جهت ثبت برند فست فود یا کافی شاپ چیست؟

یکی از سرمایه های نامشهود فست فود ها یا کافی شاپ ها حقوق معنوی ایجاد شده برای آنها می باشد که اصولا با نام تجاری یا برند در بازار شناخته می شود. اصولا برای ثبت برند به مدارک زیر نیاز می باشد:

اشخاص حقیقی:

  • کپی شناسنامه.
  • کپی کارت ملی.
  • نمونه ای از علامت در خواستی در اندازه ۱۰*۱۰ سانتیمتر.
  • اگر از حروف لاتین استفاده نمایید نیاز به کارت بازرگانی نیز می باشد.
  • کپی جواز.
  • اگر از وکیل برای ثبت استفاده می نمایید باید وکالت نامه از سمت وکیل ارسال گردد.

اشخاص حقوقی:

  • کپی شناسنامه.
  • کپی کارت ملی.
  • نمونه ای از علامت در خواستی در اندازه ۱۰*۱۰ سانتیمتر.
  • کپی روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت.
  • کپی جواز فعالیت.
  • اگر از وکیل برای ثبت استفاده می نمایید باید وکالت نامه از سمت وکیل ارسال گردد.

لازم به ذکر است فرایند ثبت علائم تجاری در کشور عزیزمان ایران فقط در شهر تهران صورت می پذیرد و روند ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان ثبت اسناد واملاک کشور صورت می گیرد.

Back to Index

مدارک لازم جهت اخذ مجوز برای کافی شاپ چیست؟

شاید یکی از دقدقه های کسانی که قصد راه اندازی کافی شاپ را دارند،آیتم جواز  باشد،متاسفانه برخی از افراد سود جو  از نا آگاهی سرمایه گذاران سوء استفاده نموده و در ابتدای کار باعث دلخوری این عزیزان می گردند، بهترین حالت و اتفاقی که می تواند برای کسانی که به دنبال اخذ مجوز برای کافی شاپ هستند بیفتد، مراجعه به اتحادیه می باشد. شایان ذکر است  باید دقت کافی در این مرحله صورت گیرد،زیرا از معضلات این بخش راهنمایی های با غرض برخی از افراد است که شرایط دشواری را برای آنها ایجاد می کند. پیشنهاد کارشناسان گروه IRANHFC (گروه تخصصی راه اندازی فست فود و کافی شاپ) این است که:

  • حتما از ابتدا کار خود را کاملا قانونی شروع نمایید.
  • یکی از راحترین موضوعات در مورد کافی شاپ گرفتن جواز آن می باشد.

متاسفانه مشاهده می گردد که برخی از افراد درراستای تبلیغ برای جذب کارآموز و راه اندازی کافی شاپ، ارائه مدرک خود را برای جواز الزامی می دانند که این موضوع کذب محض بوده و سو استفاده از نا آگاهی افراد می باشد که امیدواریم با بالاتر رفتن سطح آگاهی هموطنان عزیز این افراد نتوانند از این شرایط سوء استفاده نمایند.

طبق سایت رسمی اتحادیه:

  • حداقل مساحت برای بستنی ۱۲ متر و بستنی و آبمیوه ۱۴ متر و کافی شاپ ۲۰ متر میباشد.
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
  • ارائه سند مالکیت و بنچاق یا اجاره نامه رسمی یا عادی و یا مبایعه نامه و یا حکم قطعی دادگاه.
    • تبصره: دریافت تعهد محضری از دارندگان اجاره نامه مبنی بر پذیرش مسئولیت حقوقی ناشی از آن الزامیست.
  • ارائه سوابق کاربری تجاری یا اداری و یا کارگاهی محل کسب (عوارض مشاغل و کسب و پیشه).
  • کسب رضایت مالک برای تغییر شغل.
  • اصل شناسنامه و فتو کپی آن از تمام صفحات (۲ سری).
  • اصل و کپی کارت ملی (۲ سری).
  • گواهی پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم و یا ارائه گواهی معتبر مبنی بر داشتن معافیت تحصیلی یا پزشکی دانشجویان با ارائه گواهی معتبر از دانشگاه مربوطه و تکمیل فرم تعهد نامه.
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی (حداقل گواهی پایان تحصیلات ابتدایی یا سواد خواندن و نوشتن) با استثنای متقاضیانی که سن آنها از ۵۰ سال به بالا می باشد.
  • ۱۲ قطعه عکس ۴*۳ جدید.
  • حداقل مساحت برای بستنی ۱۲ متر و بستنی و آبمیوه ۱۴ متر و کافی شاپ ۲۰ متر می باشد.
  • رعایت حدود صنفی ۳۰۰ متر.
  • کد پستی ۱۰ رقمی واحد صنفی ( کپی قبض تلفن واحد صنفی).
  • در صورت داشتن شریک ویا شرکاء ارائه فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات و رضایت محضری شریک و شرکا الزامی می باشد.
  • در صورت داشتن پروانه کسب قبلی ارائه فتوکپی جواز کسب الزامی است.
  • در صورتیکه ملک موروثی باشد ارائه رضایت محضری سایروراثت با نضمام اصل و فتوکپی شناسنامه ورثه و اصل و فتوکپی گواهی حصر وراثت الزامی می باشد.
  • چنانچه متقاضی پروانه , خانم باشد معرفی یک مرد به عنوان مباشر الزامی است.
  • در تابلو سر درب واحد صنفی بکار بردن اسامی و عناوین و نیز اصطلاحات بیگانه ممنوع ,نام تابلو با کلمات فارسی انتخاب شود.
  • توجه : ارائه اصل مدارک ذکر شده همرا با فتوکپی کامل و خوانا الزامی است.
Back to Index

مراحل راه اندازی فست فود چیست؟

با توجه به تغییرات به وجود آمده در شرایط اقتصادی مخصوصا در سالهای اخیر،و تغییر در ذائقه عمومی و شیوه زندگی افراد جامعه،کسب و کار فست فود به یکی از مشاغل پر درآمد و جذاب تبدیل شده است.البته این مورد را نه فقط در تهران و سایر کلان شهرها،حتی در شهرستانهای کوچک نیز می توان مشاهده نمود. گاها کسانی که قصد راه اندازی فست فود را دارند،با سوالهای متفاوتی روبرو می گردند که گاها مانع از ورود آنها به این کسب و کار می گردد. باید پذیرفت که فست فود یک کسب و کار مدرن است که با شیوه های سنتی نمی توان آن را مدیریت نمود. مارکتینگ، برندینگ، QC و مدیریت سیستماتیک نیازمند برنامه های خاصی است که توسط مدرسین و کارشناسان خبره انجام می پذیرد. اگر بخواهیم مراحل راه اندازی فست فود را به صورت کلی ترسیم نماییم عبارتند از:

  • تعیین استراتژی: اگر استراتژی شما مشخص نباشد، بازار هدفتان تعیین نشده باشد، راه اندازی آن فست فود تیریست در تاریکی.
  • تامین مالی: قطعا برای شروع هر کسب و کاری فاکتور تامین مالی پروژه از اهمیت بسزایی برخوردار است.
  • انتخاب مکان مورد نظر: برای شروع کسب و کار فست فود مکان مورد نظر باید به صورت کارشناسی با توجه به استراتژی موجود تهیه گردد.
  • دکوراسیون: اهمیت دکوراسیون در موفقیت فست بر همگان ثابت گردیده است.
  • تجهیز: با توجه به هزینه بر بودن این بخش اگر این مهم بدون کارشناسی های لازم صورت گیرد، ممکن است تبعات بدی را برای مجموعه به همراه خواهد داشت.
  • راه اندازی: راه اندازی صحیح و درست یک مجموعه پیکان تمام تلاشهای صورت گرفته تا این مرحله می باشد.
Back to Index

شرایط خرید برند فست فود و استفاده از تابلوی آن‌ها چیست؟

با توجه به گسترش صنعت بردینگ در کشور عزیزمان ایران و هجوم سرمایه گذاران برای خرید و استفاده از تابلوی آنها مشکلات عدیده ای برای سرمایه گذاران فست فود در این حوزه به وجود آمده است،که در مطلب زیر به گوشه ای از این موارد اشاره می گردد.

  1. عدم اتخاذ استراتژی صحیح منطقه ای: با توجه به وسعت کشور عزیزمان ایران و ضریب جینی قابل توجه که سطوح درآمدی گسترده ای را در جامعه شامل می شود قابل تامل و بررسی است که آیا تجربه فست فود موفق را می توان به تمامی نقاط و با شرایط گوناگون تعمیم داد.
  2. حجم سرمایه های متفاوت: در بسیاری از برند ها مشاهده می گردد سطح سرمایه گذاری در شعب آن ها قابل مقایسه با یکدیگر نمی باشد،که این مهم با دو معضل عدم استفاده از پتانسیل و فشار کاذب همراه می باشد.
  3. پشتیبانی ضعیف: با توجه به عدم وجود دانش شبکه در اکثر برندهای موجود چنین چیزی دور از انتظار نمی باشد.
  4. مشکلات حقوقی: با توجه به نو پا بودن این صنعت در کشور عزیزمان ایران به رغم تلاش گسترده مسئولان ،ما هنوز راه طولانی برای حمایت از شما وجود دارد.این موضوع تقریبا مانند پرداخت پول بدون دریافت وثیقه های معتبر و کافی می باشد.
  5. هیچ تضمینی برای موفقیت شما با خرید برند وجود ندارد.
  6. گاها با خرید برند آنقدر نرخ بازگشت سرمایه طولانی می گردد که پروژه از توجیه خارج می گردد. آنجا مشکلات اوج می گیرد که برندهای جعلی با قیمتهای بالای ۲۰۰ میلیون تومان و هزینه کرد هنگفت نقش برآب می شود.
  7. عدم تجربه کافی صاحبان برند در راه اندازی فست فود ها و عدم استفاده از خبرگان فست فود.

شاید صرف هزینه بسیار کمتری برای راه اندازی فست فود و تبلیغ مناسب راه موفقیت را برای شما هموار می گرداند و در کنار این آیتم بسیار با ارزش توان توسعه که برای سرمایه گذاری شما محفوظ است قابل نادیده گرفتن نیست. ولی در صورتی که شما نیازمند حمایت مستمر یک برند قوی می باشید یا به دلایل زیادی از جمله عدم وجود زمان کافی روبرو هستید ما به شما خدمات برند رونفیله را پیشنهاد می کنیم که دارای مزایای بسیار زیادی برای افرادیست که به تازگی وارد این کسب و کار می شوند.

Back to Index

بزرگترین دلایل ناکامی پروژه های فست فود چیست؟

شایان ذکر است با توجه به مطالعات صورت گرفته و تحقیقات به عمل آمده و همچنین اظهارات افرادی که برای استفاده از مشاوره های ثانویه به گروه IRANHFC مراجعه می نمایند یکی از بزرگترین دلایل ناکامی پروژه ها مشکلات مالی آنها می باشد. این مشکلات گاها به دلیل کمبود حجم سرمایه گذاری و یا عدم بودجه بندی صحیح صورت می گیرد که یکی از دلایل مهم آن جمع آوری اطلاعات ناصحیح می باشد. شاید بتوان قیمت خطوط مختلف را برای فست فودها به ترتیب زیر به صورت اجمالی قید کرد، البته جواب برآورد هزینه دقیق تجهیزات رابطه مستقیمی با پاسخ به سوالات مذکور دارد.

  • خط پیتزا ۱۵ – ۵۵
  • خط ساندویچ ۸ – ۵۰
  • خط سوخاری ۴۰ – ۱۳۰
  • خط کافی ۲۰ – ۶۰
  • خط کباب ترکی ۵ – ۱۵
Back to Index

سرمایه مورد نیاز جهت راه اندازی فست فود؟

در پاسخ به این سوال باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • متراژ مغازه مورد نظر چقدر است؟
  • دکوراسیون مغازه مورد نظر در چه وضعیتی قرار دارد؟
  • وضعیت تاسیساتی مغازه مورد نظر چگونه است؟
  • هدف از افتتاح این مغازه قرار گیری در کجای بازار و با چه کلاس کاری می باشد؟
  • آیا مغازه اجاره و یا در تملک شماست؟
  • چه خطوطی قرار است در این فست فود راه اندازی گردد؟
  • برآورد اولیه از فروش چقدر است، که به نسبت آن ظرفیت تجهیزات برآورد گردد؟
  • قصد استفاده از چه مارکهایی را برای تجهیز فست فود دارید آمریکایی، ایرانی یا چینی؟
  • وضعیت رقبای شما در منطقه چگونه است؟
  • تا چه میزان برنامه ریزی برای دلیوری شده تا مناسب با آن روی بسته بندی سرمایه گذاری شود؟
Back to Index

عوامل شکست سرمایه گذاری در فست فود چیست؟

سرمایه گذاری در هر کسب و کاری با مخاطراتی روبرو است، که طبیعی و قابل پذیرش می باشد اما مجموعه های زیادی هستند که از توفیق لازم برخوردار نبوده و در حقیقت نرخ مخاطرات آنها بالاتر از حد طبیعی می باشد، که موجب بروز شکست در سرمایه گذاری می گردد که به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • ورود به این کسب و کار بدون مطالعه اولیه.
  • عدم استفاده از مشاوره یا مشاوران با کیفیت.
  • نیاز به سرمایه اولیه بالا.
Back to Index

مزایای سرمایه گذاری در صنعت فست فود چیست؟

با توجه به تغییرات سریع فرهنگی و اقتصادی در جامعه و همچنین تغییرات ملایمی که در ذائقه مردم عزیز کشورمان ایران در حال رخ دادن است. نرخ رشد و سودآوری مناسبی، با توجه به حجم سرمایه گذاری که در این حوزه وجود دارد احساس می گردد. از مزایای سرمایه گذاری در فست فود به موارد زیر میتوان اشاره نمود:

  • نقد بودن این کسب و کار.
  • پتانسیل رسیدن به موفقیت های مالی بالا در حوزه برندینگ.
  • به روز بودن این کسب و کار.
  • زود بازه بودن این کسب و کار.
  • کارآفرین بودن.
Back to Index

هزینه راه اندازی فست فود شامل چه مواردی میشود؟

در پاسخ به این سوال می توان به موارد زیر به عنوان هزینه های اصلی اشاره نمود.

  1. هزینه رهن مغازه در صورتی که ملک استیجاری است.
  2. هزینه دکوراسیون فست فود.
  3. هزینه تجهیزات فست فود.
  4. هزینه راه اندازی فست فود ( خدمات – آموزش ).
  5. هزینه مواد اولیه و مصرفی.

البته در این مطلب قصد نداریم به ریز هر یک از موارد فوق بپردازیم.

 
Back to Index

میزان سرمایه راه اندازی فست فود به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه راه اندازی فست فود تحت تاثیر عواملی همچون موارد زیر می باشند.

  • سبک مورد نظر در ارائه محصولات ( پیتزا، ساندویچ، سوخاری، کباب ترکی، ایتالیایی، کافه رستوران و …).
  • متراژ مغازه مورد نظر که با افزایش متراژ قطعا شما شاهد افزایش هزینه ها خواهید بود.
  • وضعیت حال حاضر مغازه و نوع کاربری قبلی که ممکن است در کاهش یا افزایش هزینه های شما تاثیر بگذارد.
  • نوع قرارگیری در بازار و مشتریان بازار هدف که در میزان لاکچری بودن فست فود تاثیر دارد.
  • برآوردهای اولیه از میزان فروش که با بالاتر بودن این تخمین شما مجبور به افزایش هزینه هستید.
  • نوع تجهیزات مورد استفاده و برند آنها که بازه بسیار گسترده ای در خرید تجهیزات ایجاد می نماید.
  • وضعیت رقبا و شدت رقابت در محل مورد نظر که با حرفه ای تر شدن آنها هزینه شما افزایش می یابد.
  • نوع تمرکز بر سیستم فروش که بر هزینه بسته بندی تاثیر مستقمی دارد همانند سیستم بیرون بر.
  • میزان ریسک پذیری سرمایه گذار که با بالاتر رفتن این مهم هزینه ها بالاتر می رود.
  • برنامه آتی که اگر در جهت زنجیره ای بودن است با افزایش هزینه ها همراه است.
 
Back to Index

لیست تجهیزات آشپزخانه برای خط برگر و ساندویچ چیست؟

  • هود (بهتر است از هود تمام استیل، دو جداره، با فیلتر S، دارای سیستم روشنایی، شیر تخلیه چربی و ورق یک میل استفاده شود).
  • سینک ظرف شویی ( بهتر است از سینک دولگن تمام استیل با ورق یک و یک تکه استفاده نمایید).
  • آبچکان (بهتر است از آبچکان تمام استیل، دیواری با ابعاد منطبق بر سینک استفاده شود).
  • میز کار (بهتر است از میز کارهای تمام استیل با استفاده از سیستم تزریق، به جای نئوپان استفاده شود).
  • تاپینگ (بهتر است از تاپینگ های تمام استیل، با ورق یک ، تمام تزریق، موتور دانفوس ( سکاپ) استفاده شود).
  • تستر نان مک دونالدی سفارش IRANHFC.
  • چهار شعله امریکن استایل با میز.
  • زغالی بررگر امریکن استایل با میز.
  • گریل ساندویچ امریکن استایل با میز.
  • سرخ کن سیب زمینی با ولو هنی پنی امریکن استایل.
  • یخچال (بهتر است از یخچالهای تمام تزریق، با ورق یک، موتور دانفوس با قابلیت تحرک قفسه ها و سیستم گردش هوای داخل استفاده شود).
  • فریزر (بهتر است از فریزر تمام تزریق، با ورق یک، موتور دانفوس با قابلیت تحرک قفسه ها و سیستم گردش هوای داخل استفاده شود).
  • سیستم جامع حسابداری ( شامل کامپیوتر، نرم افزار، پرینتر، فراخوان و …).
  • کانتر (حتما جانمایی صندوق و استوک کانتر را انجام بدهید و در صورت داشتن دستگاه پست میکس نیازهای تاسیساتی را در نظر بگیرید.)
  • شوت ساندویچ.
  • شوت سیب زمینی.
  • اکسسوری جامع و کامل.
 
Back to Index

تجهیزات آشپزخانه برای خط تولید پیتزا شامل چه چیزهایست؟

  • هود (بهتر است از هود تمام استیل، دو جداره و ورق یک میل استفاده شود البته هود پیتزا خشک و متفاوت می باشد).
  • سینک ظرف شویی (بهتر است از سینک دولگن تمام استیل با ورق یک و یک تکه استفاده نمایید).
  • آبچکان (بهتر است از آبچکان تمام استیل، دیواری با ابعاد منطبق بر سینک استفاده شود).
  • میز کار (بهتر است از میز کارهای تمام استیل با استفاده از سیستم تزریق، به جای نئوپان استفاده شود).
  • کالباس بر (حتما از کالباس بر هایی با تیغه بزرگتر از ۲۷٫۵ استفاده نمایید).
  • تاپینگ (بهتر است از تاپینگ های تمام استیل، با ورق یک ، تمام تزریق، موتور دانفوس (سکاپ) استفاده شود).
  • خمیر گیر.
  • خمیر پهن کن.
  • قالب پیتزا (حتما از قالب هایی که چهار لایه تفلون دارند استفاده نمایید).
  • فر پیتزا (بهتر است برای فست فود از فرهای ریلی استفاده نمایید).
  • میز برش پیتزا.
  • چهار شعله امریکن استایل با میز.
  • سرخ کن سیب زمینی با ولو هنی پنی امریکن استایل.
  • یخچال (بهتر است از یخچالهای تمام تزریق، با ورق یک، موتور دانفوس با قابلیت تحرک قفسه ها و سیستم گردش هوای داخل استفاده شود).
  • فریزر ( بهتر است از فریزر تمام تزریق، با ورق یک، موتور دانفوس با قابلیت تحرک قفسه ها و سیستم گردش هوای داخل استفاده شود).
  • سیستم جامع حسابداری ( شامل کامپیوتر، نرم افزار، پرینتر، فراخوان و …).
  • کانتر (حتما جانمایی صندوق و استوک کانتر را انجام بدهید و در صورت داشتن دستگاه پست میکس نیازهای تاسیساتی را در نظر بگیرید).
  • شوت سیب زمینی.
  • اکسسوری جامع و کامل.
 
Back to Index

فهرست تجهیزات مورد نیاز برای ساندویچ، برگر و پیتزا چیست؟

  • هود (بهتر است از هود تمام استیل، دو جداره، با فیلتر S، دارای سیستم روشنایی، شیر تخلیه چربی و ورق یک میل استفاده شود و البته برای پیتزا از هود خشک استفاده شود).
  • سینک ظرف شویی ( بهتر است از سینک دولگن تمام استیل با ورق یک و یک تکه استفاده نمایید).
  • آبچکان (بهتر است از آبچکان تمام استیل، دیواری با ابعاد منطبق بر سینک استفاده شود).
  • میز کار (بهتر است از میز کارهای تمام استیل با استفاده از سیستم تزریق، به جای نئوپان استفاده شود).
  • تاپینگ (بهتر است از تاپینگ های تمام استیل، با ورق یک ، تمام تزریق، موتور دانفوس (سکاپ) استفاده شود).
  • تستر نان مک دونالدی سفارش IRAANHFC.
  • چهار شعله امریکن استایل با میز.
  • زغالی برگر امریکن استایل با میز.
  • گریل ساندویچ امریکن استایل با میز.
  • سرخ کن سیب زمینی با ولو هنی پنی امریکن استایل.
  • خمیر گیر.
  • خمیر پهن کن.
  • قالب پیتزا (حتما از قالب هایی که چهار لایه تفلون دارند استفاده نمایید).
  • فر پیتزا (بهتر است برای فست فود از فرهای ریلی استفاده نمایید).
  • میز برش پیتزا.
  • یخچال (بهتر است از یخچالهای تمام تزریق، با ورق یک، موتور دانفوس با قابلیت تحرک قفسه ها و سیستم گردش هوای داخل استفاده شود).
  • فریزر (بهتر است از فریزر تمام تزریق، با ورق یک، موتور دانفوس با قابلیت تحرک قفسه ها و سیستم گردش هوای داخل استفاده شود).
  • سیستم جامع حسابداری (شامل کامپیوتر، نرم افزار، پرینتر، فراخوان و …).
  • کانتر (حتما جانمایی صندوق و استوک کانتر را انجام بدهید و در صورت داشتن دستگاه پست میکس نیازهای تاسیساتی را در نظر بگیرید).
  • شوت ساندویچ.
  • شوت سیب زمینی.
  • اکسسوری جامع و کامل.
 
Back to Index

فهرست تجهیزات مورد نیاز برای مرغ سوخاری چیست؟

  • هود (بهتر است از هود تمام استیل، دو جداره، با فیلتر S، دارای سیستم روشنایی، شیر تخلیه چربی و ورق یک میل استفاده شود).
  • سینک ظرف شویی (بهتر است از سینک دولگن تمام استیل با ورق یک و یک تکه استفاده نمایید).
  • آبچکان (بهتر است از آبچکان تمام استیل، دیواری با ابعاد منطبق بر سینک استفاده شود).
  • میز کار (بهتر است از میز کارهای تمام استیل با استفاده از سیستم تزریق، به جای نئوپان استفاده شود).
  • سرخ کن سیب زمینی با ولو هنی پنی امریکن استایل.
  • مریناتور  (بهتر است از مریناتورهای تحت خلاء استفاده نمایید).
  • بردینگ (بهتر است از بردینگ موتوردار دو لگن استفاده نمایید).
  • دیس پلی (بهتر است از دیس پلی های با کیفیت استفاده نمایید).
  • سرخ کن مرغ سوخاری ( بهتر است از سرخ کن هایی استفاده نمایید که دارای گارانتی رسمی باشد).
  • یخچال (بهتر است از یخچالهای تمام تزریق، با ورق یک، موتور دانفوس با قابلیت تحرک قفسه ها و سیستم گردش هوای داخل استفاده شود).
  • فریزر (بهتر است از فریزر تمام تزریق، با ورق یک، موتور دانفوس با قابلیت تحرک قفسه ها و سیستم گردش هوای داخل استفاده شود).
  • سیستم جامع حسابداری ( شامل کامپیوتر، نرم افزار، پرینتر، فراخوان و …).
  • کانتر (حتما جانمایی صندوق و استوک کانتر را انجام بدهید و در صورت داشتن دستگاه پست میکس نیازهای تاسیساتی را در نظر بگیرید.)
  • شوت سیب زمینی.
  • اکسسوری جامع و کامل.
 
Back to Index

تجهیزات خط تولید ساندویچ، برگر، پیتزا و سوخاری چیست؟

  • هود (بهتر است از هود تمام استیل، دو جداره، با فیلتر S، دارای سیستم روشنایی، شیر تخلیه چربی و ورق یک میل استفاده شود و البته برای پیتزا از هود خشک استفاده شود).
  • سینک ظرف شویی (بهتر است از سینک دولگن تمام استیل با ورق یک و یک تکه استفاده نمایید).
  • آبچکان (بهتر است از آبچکان تمام استیل، دیواری با ابعاد منطبق بر سینک استفاده شود).
  • میز کار (بهتر است از میز کارهای تمام استیل با استفاده از سیستم تزریق، به جای نئوپان استفاده شود).
  • تاپینگ (بهتر است از تاپینگ های تمام استیل، با ورق یک ، تمام تزریق، موتور دانفوس ( سکاپ) استفاده شود).
  • تستر نان مک دونالدی سفارش IRAANHFC.
  • چهار شعله امریکن استایل با میز.
  • زغالی برگر امریکن استایل با میز.
  • گریل ساندویچ امریکن استایل با میز.
  • سرخ کن سیب زمینی با ولو هنی پنی امریکن استایل.
  • خمیر گیر.
  • خمیر پهن کن.
  • قالب پیتزا (حتما از قالب هایی که چهار لایه تفلون دارند استفاده نمایید).
  • فر پیتزا (بهتر است برای فست فود از فرهای ریلی استفاده نمایید).
  • میز برش پیتزا.
  • مریناتور  (بهتر است از مریناتورهای تحت خلاء استفاده نمایید).
  • بردینگ (بهتر است از بردینگ موتوردار دو لگن استفاده نمایید).
  • دیس پلی (بهتر است از دیس پلی های با کیفیت استفاده نمایید).
  • سرخ کن مرغ سوخاری ( بهتر است از سرخ کن هایی استفاده نمایید که دارای گارانتی رسمی باشد).
  • یخچال (بهتر است از یخچالهای تمام تزریق، با ورق یک، موتور دانفوس با قابلیت تحرک قفسه ها و سیستم گردش هوای داخل استفاده شود).
  • فریزر (بهتر است از فریزر تمام تزریق، با ورق یک، موتور دانفوس با قابلیت تحرک قفسه ها و سیستم گردش هوای داخل استفاده شود).
  • سیستم جامع حسابداری ( شامل کامپیوتر، نرم افزار، پرینتر، فراخوان و …).
  • کانتر (حتما جانمایی صندوق و استوک کانتر را انجام بدهید و در صورت داشتن دستگاه پست میکس نیازهای تاسیساتی را در نظر بگیرید).
  • شوت ساندویچ.
  • شوت سیب زمینی.
  • اکسسوری جامع و کامل.
 
Back to Index

تجهیزات آشپزخانه برای غذاهای فرنگی و ایتالیایی چیست؟

  • هود ( بهتر است از هود تمام استیل، دو جداره، با فیلتر S، دارای سیستم روشنایی، شیر تخلیه چربی و ورق یک میل استفاده شود و البته برای پیتزا از هود خشک استفاده شود).
  • سینک ظرف شویی ( بهتر است از سینک دولگن تمام استیل با ورق یک و یک تکه استفاده نمایید).
  • آبچکان ( بهتر است از آبچکان تمام استیل، دیواری با ابعاد منطبق بر سینک استفاده شود).
  • میز کار ( بهتر است از میز کارهای تمام استیل با استفاده از سیستم تزریق، به جای نئوپان استفاده شود).
  • تاپینگ ( بهتر است از تاپینگ های تمام استیل، با ورق یک ، تمام تزریق، موتور دانفوس ( سکاپ) استفاده شود).
  • چهار شعله امریکن استایل با میز.
  • زغالی برگر امریکن استایل با میز.
  • گریل ساندویچ امریکن استایل با میز.
  • سرخ کن سیب زمینی با ولو هنی پنی امریکن استایل.
  • خمیر گیر.
  • خمیر باز کن ( البته مب توانید با دست نیز این خمیر را باز نمایید).
  • قالب پیتزا ( بهتر است از توری استفاده نمایید).
  • فر پیتزا ( بهتر است برای رستوران ایتالیایی از فر صندوقی یا تنور استفاده نمایید).
  • میز برش پیتزا.
  • یخچال ( بهتر است از یخچالهای تمام تزریق، با ورق یک، موتور دانفوس با قابلیت تحرک قفسه ها و سیستم گردش هوای داخل استفاده شود).
  • فریزر ( بهتر است از فریزر تمام تزریق، با ورق یک، موتور دانفوس با قابلیت تحرک قفسه ها و سیستم گردش هوای داخل استفاده شود).
  • سیستم جامع حسابداری ( شامل کامپیوتر، نرم افزار، پرینتر، فراخوان و …).
  • کانتر ( حتما جانمایی صندوق و استوک کانتر را انجام بدهید و در صورت داشتن دستگاه پست میکس نیازهای تاسیساتی را در نظر بگیرید.
  • پاستا پز.
  • شوت سیب زمینی.
  • اکسسوری جامع و کامل.
 
Back to Index

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کافی شاپ چیست؟

  • هود ( بهتر است از هود تمام استیل، دو جداره، با فیلتر S، دارای سیستم روشنایی، شیر تخلیه چربی و ورق یک میل استفاده شود و البته برای پیتزا از هود خشک استفاده شود).
  • سینک ظرف شویی ( بهتر است از سینک دولگن تمام استیل با ورق یک و یک تکه استفاده نمایید).
  • آبچکان ( بهتر است از آبچکان تمام استیل، دیواری با ابعاد منطبق بر سینک استفاده شود).
  • میز کار ( بهتر است از میز کارهای تمام استیل با استفاده از سیستم تزریق، به جای نئوپان استفاده شود).
  • دستگاه اسپرسو ( با توجه به ظرفیت مجموعه می توانید از تک، دوبل یا سه کروپ استفاده نمایید).
  • آسیاب قهوه.
  • گل خامه زن.
  • یخچال.
  • فریزر بستی.
  • سیستم جامع حسابداری.
  • کانتر.
  • اکسسوری جامع و کامل.
 
Back to Index

قیمت تجهیزات آشپزخانه به تفکیک خط تولید چقدر است؟

قیمت تجهیزات آشپزخانه را به تفکیک می توان در گستره وسیعی آورد ولی حتما در نظر بگیرید که گاها استفاده از ماشین آلات فوق پیشرفته قیمت تجهیزات آشپزخانه در به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد. و استفاده از تجهیزات بی کیفیت نیز قیمت تجهیزات را پایین خواهد آورد.

  • برگر – ساندویچ: ۶۰ میلیون تومان
  • پیتزا: ۷۰ میلیون تومان
  • برگر – ساندویچ – پیتزا: ۸۵ میلیون تومان
  • سوخاری: ۸۵ میلیون تومان
  • برگر – ساندویچ – پیتزا – سوخاری: ۱۵۰ میلیون تومان
  • منو ایتالیایی: ۹۵ میلیون تومان
  • کافی شاپ: ۴۰ میلیون تومان

قیمت برخی از تجهیزات آشپزخانه فست فود:

تجهیزات با گارانتی یک ساله گروه IRANHFC به همراه خدمات نصب می باشد. (قیمتهای به ریال هستند)

بردینگ دو لگن موتوردار –
بردینگ دو لگن موتوردار –
مریناتور تحت خلا –
مریناتور معمولی –
سرخ کن مرغ سوخاری – هنی پنی ۸۰۰۰ –
دیس پلی ۱۵۰ سانت – سفارش
سرخ کن سیب زمینی امریکن استایل –
سرخ کن سیب زمینی دیجیتال –
شوت سیب زمینی مک دونالدی – کمپانی مک دونالد –
شوت سیب زمینی طرح مک دونالد رومیزی –
بسکت اسپایسی –
بسکت هنی پنی
فیلتر هنی پنی –
فرچه مسواکی –
فرچه لوله ای –
روغن باز کن –
دستگاه بستنی سافت طرح تیلور –
تستر ساندویچ پنی نی –
تستر نان برگر مک دونالد –
گریل تخت ۶۰ سانت امریکن استایل –
گریل تخت ۹۱ سانت امریکن استایل –
گریل خط دار۶۰ سانت امریکن استایل –
گریل خط دار ۹۱ سانت امریکن استایل –
چهار شعله امریکن استایل –
شش شعله سانت امریکن استایل –
گریل تخت ۹۰ سانت امریکن استایل کابین دار –
گریل خط دار ۹۰ سانت امریکن استایل کابین دار –
چهار شعله زیر فردار امریکن استایل –
سرد خانه با موتور بیتزر آلمان فریزر –
سرد خانه با موتور بیتزر آلمان یخچال –
سینک ظرف شویی دو لگن ۱۹۰ –
سینک ظرف شویی دو لگن ۱۵۰ –
سینک ظرف شویی دو لگن ۱۲۰ –
سینک ظرف شویی دو لگن ۱۰۰
آبچکان بدون درب ۱۹۰ –
آبچکان بدون درب ۱۵۰ –
آبچکان بدون درب ۱۲۰ –
آبچکان بدون درب ۱۰۰ –
آبچکان با درب ۱۹۰ –
آبچکان با درب ۱۵۰ –
آبچکان با درب ۱۲۰ –
آبچکان با درب ۱۰۰ –
گل خامه زن – کاتربریکا –
یخچال بستنی ۱۳۰ سانت – ساخت ایران
یخچال کیک شو کیس ۱۵۰ – ساخت ایران
یخساز ۸۰ کیلویی – اسکات من
تاپینگ زیر یخچال ۱۵۰ – درجه کیفی ۱ – صادراتی
تاپینگ زیر یخچال ۱۹۰ – درجه کیفی ۱ – صادراتی
تاپینگ زیر یخچال ۱۵۰ با درب – درجه کیفی ۱ – صادراتی
تاپینگ زیر یخچال ۱۹۰ با درب – درجه کیفی ۱ – صادراتی
تاپینگ زیر یخچال ۱۵۰ با رف – درجه کیفی ۱ – صادراتی
تاپینگ زیر یخچال ۱۹۰ با رف – درجه کیفی ۱ – صادراتی
تاپینگ زیر یخچال ۱۵۰ –
تاپینگ زیر یخچال ۱۹۰ –
تاپینگ زیر یخچال ۱۵۰ با درب –
تاپینگ زیر یخچال ۱۹۰ با درب –
تاپینگ زیر یخچال ۱۵۰ با رف –
تاپینگ زیر یخچال ۱۹۰ با رف –
تاپینگ زیر فریزر ۱۵۰ –
تاپینگ زیر فریزر ۱۹۰ –
تاپینگ زیر فریزر۱۵۰ با درب –
تاپینگ زیر فریزر ۱۹۰ با درب –
تاپینگ زیر فریزر ۱۵۰ با رف –
تاپینگ زیر فریزر ۱۹۰ با رف –
میز کار زیر یخچال ۱۵۰ – درجه کیفی ۱ – صادراتی
میز کار زیر یخچال ۱۹۰ – درجه کیفی ۱ – صادراتی
میز کار زیر فریزر ۱۵۰ – درجه کیفی ۱ – صادراتی
میز کار زیر فریزر ۱۹۰ – درجه کیفی ۱ – صادراتی
میز کار زیر یخچال ۱۵۰ –
میز کار زیر یخچال ۱۹۰ –
میز کار زیر فریزر ۱۵۰ –
میز کار زیر فریزر ۱۹۰ –
یخچال ایستاده چهار درب –
فریزر ایستاده چهار درب –
یخچال ایستاده دو درب –
فریزر ایستاده دو درب –
فریزر کشویی زیر گریل – درجه کیفی ۱ – صادراتی
هود تمام استیل مکعبی – درجه کیفی ۱ – صادراتی
هود تمام استیل با چربی گیر – درجه کیفی ۱ – صادراتی
میز کار هنی پنی ۱۱۰*۵۰ – درجه کیفی ۱ – صادراتی
میز کار برش پیتزا ۵۰*۹۰ – درجه کیفی ۱ – صادراتی
میز کار ۱۰۰ – درجه کیفی ۱ – صادراتی
میز کار ۱۲۰ – درجه کیفی ۱ – صادراتی
میز کار ۱۵۰ – درجه کیفی ۱ – صادراتی
میز کار ۱۹۰ – درجه کیفی ۱ – صادراتی
میز زیر دیس پلی – درجه کیفی ۱ – صادراتی
میز زیر گریل – درجه کیفی ۱ – صادراتی
فریزر کشویی زیر گریل –
هود تمام استیل مکعبی –
هود تمام استیل با چربی گیر –
میز کار هنی پنی ۱۱۰*۵۰ –
میز کار برش پیتزا ۵۰*۹۰ –
میز کار ۱۰۰ –
میز کار ۱۲۰ –
میز کار ۱۵۰ –
میز کار ۱۹۰ –
میز زیر دیس پلی –
میز زیر گریل –
بلندر چینی – چین –
کالباس بر تیغ ۲۷٫۵ – محک –
تخته کار صنعتی ۱۹۰ –
تخته کار صنعتی ۱۵۰ –
تخته کار صنعتی ۱۲۰ –
تخته کار صنعتی ۱۰۰ –
تخته کار صنعتی ۶۵ –
ترازو ۳۰ کیلویی – چین –
فر پیتزا ۳۰*۴۰ s – نوژن –
فر پیتزا کوچک هاوین – هاوین –
فر پیتزا بزرگ هاوین – هاوین –
فر پیتزا لینکولن ۱۱*۵۴ – لینکولن –
فر پیتزا لینکولن ۱۴*۵۶ – لینکولن –
خمیر گیر کیک –
خمیر گیر ۲۰ کیلویی – ایران –
خمیر گیر ۴۰ کیلویی – ایران –
خمیر گیر ۴۰ کیلویی فیمار – فیمار –
خمیر پهن کن ۳۰ – ایران –
خمیر پهن کن ۴۰ – ایران –
خمیر پهن کن ۴۰ – ایتالیا –
قالب پیتزا ۲۳ با درب آلومینیم تفلون – ایران –
قالب پیتزا۲۵ با درب آلومینیم تفلون – ایران –
قالب پیتزا ۳۲ با درب آلومینیم تفلون – ایران –
قالب پیتزا ۴۰ با درب آلومینیم تفلون – ایران –
کاتر برش پیتزا دو دسته –
کاتر برش پیتزا قلتکی –
سانتریفیوژ۴ اسب اینورتر دار – ایران –
سانتریفیوژ ۵٫۵ اسب اینورتر دار – ایران –
چاقو کوچک – برزیلی ( ساخت چین) –
چاقو متوسط – برزیلی ( ساخت چین) –
چاقو بزرگ – برزیلی ( ساخت چین) –
چاقو برش – برزیلی ( ساخت چین) –
کارتک دسته خم – برزیلی ( ساخت چین) –
کارتک کوچک – برزیلی ( ساخت چین) –
کارتک متوسط – برزیلی ( ساخت چین) –
کارتک بزرگ – برزیلی ( ساخت چین) –
سطل زباله –
هم زن دستی –
ادویه پاش –
بیفتک زن –
پوست کن –
بن ماری ۱/۶ –
بن ماری ۱/۳ –
بن ماری ۱/۲ –
بن ماری ۱/۱ –
سینی –
تابه تفلون –
قابلمه تفلون –
آبکش –
آسیاب برقی –
اسکپ سیب زمینی –
آهن ربا –
فیش گیر –
توری یونیک –
توری سیب –
مسغل –
صندوق پیک موتوری تمام فایبر کوچک –
صندوق پیک موتوری تمام فایبر بزرگ –
فرچه سیمی –
انبر لاله –
انبر دسته بلند –
فر پخت کیک –
اسپرسو لاسفازیاله – ایتالیا –
اسپرسو سیمیونلی با تمام متعلقات و سختی گیر – ایتالیا –
آسیاب قهوه – ایتالیا –
بلندر همیلتون بیچ – امریکا –
رنده شش گوش –
سرتاس –
قفسه های داخل سردخانه –
کابینت –
چرخ گوشت چینی –
چرخ گوشت ایرانی –
چرخ گوشت چگا –
میز زیر فر پیتزا –
شوت ساندویچ –
فر پیتزای صندوقی تک طبقه خارجی –
فر پیتزای صندوقی دو طبقه خارجی –
فر پیتزای صندوقی سه طبقه خارجی –
پروفر پیتزا –
همبرگر زن نیمه اتومات بزرگ –
ظرف شویی – الکترو لوکس –
آبچکان ایستاده چهار طبقه –
یخ ساز ۴۰ کیلویی –

 
Back to Index

حدود هزینه دکوراسیون فست فود چقدر است؟

هزینه دکوراسیون فست فود معمولا بعد از طراحی سه بعی مشخص می گردد، و نمی توان به طور تقریبی نیز اعدادی مثل متری یک میلیون تومان را برای آن تعیین نمود، زیرا  زیر کاری و وضعیت موجود هر مجموعه متفاوت است.البته پیشنهاد می شود اگر شما از مکان های استیجاری برای راه اندازی فست فود خود استفاده می نمایید برای اجرای دکوراسیون فست فود خود بیشتر روی طراح هایی با مبنای گرافیک و نورپردازی تمرکز نمایید.

 
Back to Index

آیا خرید برندهای مطرح در فست فود پیشنهاد میشود؟

با توجه به گسترش صنعت بردینگ در کشور عزیزمان ایران و هجوم سرمایه گذاران برای خرید برند فست فود  و استفاده از تابلوی آنها مشکلات عدیده ای برای سرمایه گذاران  فست فود در این حوزه به وجود آمده است،که در مطلب زیر به گوشه ای از این موارد اشاره می گردد.

عدم اتخاذ استراتژی صحیح منطقه ای: با توجه به وسعت کشور عزیزمان ایران و ضریب جینی قابل توجه که سطوح درآمدی گسترده ای را در جامعه  شامل می شود قابل تامل و بررسی است که آیا تجربه فست فود موفق را می توان به تمامی نقاط و با شرایط گوناگون تعمیم داد.

حجم سرمایه های متفاوت: در بسیاری از برند ها مشاهده می گردد سطح سرمایه گذاری در شعب آن ها قابل مقایسه با یکدیگر نمی باشد،که این مهم با دو معضل عدم استفاده از پتانسیل و فشار کاذب همراه می باشد.

پشتیبانی ضعیف: با توجه به عدم وجود دانش شبکه در اکثر برندهای موجود چنین چیزی دور از انتظار نمی باشد.

مشکلات حقوقی: با توجه به نو پا بودن این صنعت در کشور عزیزمان ایران به رغم تلاش گسترده مسئولان ،ما هنوز راه طولانی برای حمایت از شما وجود دارد.این موضوع تقریبا مانند پرداخت پول بدون دریافت وثیقه های معتبر و کافی می باشد.

هیچ تضمینی برای موفقیت شما با خرید برند وجود ندارد. گاها با خرید برند آنقدر نرخ بازگشت سرمایه طولانی می گردد که پروژه از توجیه خارج می گردد. آنجا مشکلات اوج می گیرد که برندهای جعلی با قیمتهای بالای ۲۰۰ میلیون تومان و هزینه کرد هنگفت نقش برآب می شود. عدم تجربه کافی صاحبان برند در راه اندازی فست فود ها و عدم  استفاده از خبرگان فست فود. مشکلات را دو چندان نموده است. شاید صرف هزینه بسیار کمتری برای راه اندازی فست فود و تبلیغ مناسب راه موفقیت را برای شما هموار می گرداند.و در کنار این آیتم بسیار با ارزش توان توسعه که برای سرمایه گذاری شما محفوظ است قابل نادیده گرفتن نیست. البته گاها در شبکه های اجتماعی صحبت از حضور برندهای قدرتمند جهانی در کشور عزیزمان ایران می گردد، که متاسفانه بنا به جعلی بودن و بی پایه بودن آنها چیزی جز خسران و ضرر برای افراد ناآگاه به همراه ندارد.

 
Back to Index

خدمات گروه IRANHFC شامل چه مواردی است؟

انجام مطالعات مقدماتی جهت راه اندازی فست فود

  • تهیه Business Plan برا اساس مدل Canvas.
  • تهیه استراتژی بر اساس مدل SWOT.
  • مانیتورینگ رقبا.
  • انتخاب لوکیشن.
  • برآورد هزینه تجهیزات آشپزخانه، دکوراسیون و غیره.
  • انتخاب نام مجموعه.

گارانتی، نصب و فروش تجهیزات آشپزخانه فست فود

  • تهیه لیست تجهیزات مورد نیاز.
  • جانمایی تجهیزات بر اساس نرم افزار AUTO CAD دو بعدی.
  • حمل ماشین آلات.
  • نصب ماشین آلات.
  • راه اندازی ماشین آلات.
  • آموزش کامل کار با ماشین آلات.
  • آموزش تعمیر و نگهداری ماشین آلات.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فست فود

  • تهیه نقشه مهندسی (برداشتن پلان مجموعه) با نرم افزار AUTO CAD دو بعدی.
  • تهیه نقشه تاسیسات شامل: آب و فاضلاب – گاز و آب گرمکن – برق، شبکه، ارتباط داخلی – تهویه.
  • طراحی سه بعدی (۳D MAX).
  • ارائه نقشه های اجرایی.
  • ارائه متریال اجرایی.
  • نظارت بر اجرا.

آموزش رسپی و تهیه منوی غذای فست فود

  • تهیه لیست غذاها.
  • تنظیم دستورالعمل تهیه غذاها.
  • تعیین گرماژ مواد اولیه.
  • تعیین برند هر یک از مواد اولیه.
  • آموزش اصول نگهداری مواد اولیه.
  • آموزش آماده سازی غذاها.
  • آموزش مرینیت غذاها.
  • آموزش طبخ و تهیه غذاها.
  • آموزش درسینگ غذاها.
  • آموزش کنترل کیفیت غذاها.
  • آموزش کار با تجهیزات آشپزخانه.

ارائه خدمات مشاوره ای IRANHFC

  • انتخاب نرم افزار فروش و حسابداری و راه اندازی آن.
  • مشاوره در بسته بندی غذاهای ارسالی برای مشتریان.
  • طراحی و گرافیک مربوط به اقلام چاپی، لوگو ، تابلوها و ….
  • ارائه فرم ها و چک لیست های کنترل تولید، منابع انسانی، مالی، بهداشت که وجود آنها، به تشخیص مشاور، ضروری است.
  • پیشنهاد تامین کنندگان مواد اولیه به همراه ارائه بانک اطلاعاتی در اختیار گروه IRANHFC.
  • جداول ارزش تغذیه   غذاهای در نظر گرفته شده در منو (محدود به میزان کالری، کربوهیدرات، فیبر، پروتیین و چربی).
  • یکپارچه سازی سازمانی از جمله مشاوره در خرید و دوخت لباس پرسنل و غیره.
  • امور گزینش پرسنل.
  • آموزش پرسنل.
  • تهیه شرح وظایف پرسنل.

پشتیبانی و آموزش پرسنل فست فود

  • همگام با شما به مدت سی روز.
  • حضور پرسنل تا شش ماه بعد از افتتاحیه.
  • تامین مواد اولیه کم مصرف و نایاب.
  • پشتیبانی فنی تا شش ماه بعد از راه اندازی.
  • کنترل کیفیت تا شش ماه بعد از راه اندازی به صورت رندوم.

بازاریابی در صنعت فست فود

  • ارائه مشاوره در مورد فروش و شیوه های جذب مشتری.
  • بررسی و آنالیز فروش به صورت ماهیانه.
  • راه اندازی واحد دلیوری.
  • ایجاد کمپین تبلیغاتی.

برند سازی در صنعت فست فود

  • استعلام نام از اداره ثبت.
  • ثبت علامت تجاری.
  • ایجاد ساختار برند.
  • هویت سازی برای برند.
  • ساخت شخصیت برند.
 
Back to Index

هزینه خدمات گروه IRANHFC در سال ۱۳۹۶ چقدر است؟

خدمات گروه IRANHFC برای مشتریان در سال ۱۳۹۶ با قیمت مصوبه هیت مدیره به ترتیب زیر خواهد بود.

پکیج شماره یک: هشت میلیون تومان (ده روز خدمات)
  • تهیه لیست غذاها.
  • تنظیم دستورالعمل تهیه غذاها.
  • تعیین گرماژ مواد اولیه.
  • تعیین برند هر یک از مواد اولیه.
  • آموزش آماده سازی غذاها.
  • آموزش مرینیت غذاها.
  • آموزش طبخ و تهیه غذاها.
  • آموزش درسینگ غذاها.
  • آموزش کار با تجهیزات آشپزخانه.
پکیج شماره دو: هیجده میلیون تومان (بیست روز خدمات)
  • تهیه لیست غذاها.
  • تنظیم دستورالعمل تهیه غذاها.
  • تعیین گرماژ مواد اولیه.
  • تعیین برند هر یک از مواد اولیه.
  • آموزش اصول نگهداری مواد اولیه.
  • آموزش آماده سازی غذاها.
  • آموزش مرینیت غذاها.
  • آموزش طبخ و تهیه غذاها.
  • آموزش درسینگ غذاها.
  • آموزش کنترل کیفیت غذاها.
  • آموزش کار با تجهیزات آشپزخانه.
  • انتخاب نرم افزار فروش و حسابداری و راه اندازی آن.
  • مشاوره در بسته بندی غذاهای ارسالی برای مشتریان.
  • طراحی و گرافیک مربوط به اقلام چاپی، لوگو ، تابلوها و ….
  • ارائه فرم ها و چک لیست های  کنترل تولید، منابع انسانی، مالی، بهداشت که وجود آنها، به تشخیص مشاور، ضروری است.
  • پیشنهاد تامین کنندگان مواد اولیه به همراه ارائه بانک اطلاعاتی در اختیار گروه IRANHFC.
  • یکپارچه سازی سازمانی از جمله مشاوره در خرید و دوخت  لباس پرسنل و غیره.
  • امور گزینش پرسنل.
  • آموزش پرسنل.
پکیج شماره سه: بیست و هشت میلیون تومان (سی روز خدمات)
  • تهیه لیست تجهیزات مورد نیاز
  • جانمایی تجهیزات بر اساس نرم افزار AUTO CAD دو بعدی
  • راه اندازی ماشین آلات
  • آموزش کامل کار با ماشین آلات
  • تهیه لیست غذاها
  • تنظیم دستورالعمل تهیه غذاها
  • تعیین گرماژ مواد اولیه
  • تعیین برند هر یک از مواد اولیه
  • آموزش اصول نگهداری مواد اولیه
  • آموزش آماده سازی غذاها
  • آموزش مرینیت غذاها
  • آموزش طبخ و تهیه غذاها
  • آموزش درسینگ غذاها
  • آموزش کنترل کیفیت غذاها
  • آموزش کار با تجهیزات آشپزخانه
  • انتخاب نرم افزار فروش و حسابداری و راه اندازی آن
  • مشاوره در بسته بندی غذاهای ارسالی برای مشتریان
  • طراحی و گرافیک مربوط به اقلام چاپی، لوگو ، تابلوها و ….
  • ارائه فرم ها و چک لیست های  کنترل تولید، منابع انسانی، مالی، بهداشت که وجود آنها، به تشخیص مشاور، ضروری است
  • پیشنهاد تامین کنندگان مواد اولیه به همراه ارائه بانک اطلاعاتی در اختیار گروه IRANHFC.
  • یکپارچه سازی سازمانی از جمله مشاوره در خرید و دوخت  لباس پرسنل و غیره.
  • امور گزینش پرسنل.
  • آموزش پرسنل.
  • تهیه شرح وظایف پرسنل.
پکیج شماره چهار: سی و پنج میلیون تومان (چهل و پنج روز خدمات)
  • تهیه لیست تجهیزات مورد نیاز.
  • جانمایی تجهیزات بر اساس نرم افزار AUTO CAD دو بعدی.
  • راه اندازی ماشین آلات.
  • آموزش کامل کار با ماشین آلات.
  • آموزش تعمیر و نگهداری ماشین آلات.
  • تهیه نقشه مهندسی (برداشتن پلان مجموعه) با نرم افزار AUTO CAD  دو بعدی.
  • تهیه نقشه تاسیسات شامل: آب و فاضلاب – گاز و آب گرمکن – برق، شبکه، ارتباط داخلی – تهویه.
  • طراحی سه بعدی (۳D MAX).
  • ارائه نقشه های اجرایی.
  • ارائه متریال اجرایی.
  • تهیه لیست غذاها.
  • تنظیم دستورالعمل تهیه غذاها.
  • تعیین گرماژ مواد اولیه.
  • تعیین برند هر یک از مواد اولیه.
  • آموزش اصول نگهداری مواد اولیه.
  • آموزش آماده سازی غذاها.
  • آموزش مرینیت غذاها.
  • آموزش طبخ و تهیه غذاها.
  • آموزش درسینگ غذاها.
  • آموزش کنترل کیفیت غذاها.
  • آموزش کار با تجهیزات آشپزخانه.
  • انتخاب نرم افزار فروش و حسابداری و راه اندازی آن.
  • مشاوره در بسته بندی غذاهای ارسالی برای مشتریان.
  • طراحی و گرافیک مربوط به اقلام چاپی، لوگو، تابلوها و …
  • ارائه فرم ها و چک لیست های  کنترل تولید، منابع انسانی، مالی، بهداشت که وجود آنها، به تشخیص مشاور، ضروری است.
  • پیشنهاد تامین کنندگان مواد اولیه به همراه ارائه بانک اطلاعاتی در اختیار گروه IRANHFC.
  • یکپارچه سازی سازمانی از جمله مشاوره در خرید و دوخت  لباس پرسنل و غیره.
  • امور گزینش پرسنل.
  • آموزش پرسنل.
  • تهیه شرح وظایف پرسنل.
  • حضور پرسنل تا سی روز بعد از افتتاحیه.
  • تامین مواد اولیه کم مصرف و نایاب.
  • پشتیبانی فنی تا شش ماه بعد از راه اندازی.
  • کنترل کیفیت تا شش ماه بعد از راه اندازی به صورت رندوم.
پکیج شماره پنج: صد و پنجاه میلیون تومان (شش ماه خدمات)
  • تهیه Business plan برا اساس مدل Canvas.
  • تهیه استراتژی بر اساس مدل SWOT.
  • مانیتورینگ رقبا.
  • انتخاب لوکیشن.
  • برآورد هزینه تجهیزات آشپزخانه، دکوراسیون و غیره.
  • انتخاب نام مجموعه.
  • تهیه لیست تجهیزات مورد نیاز.
  • جانمایی تجهیزات بر اساس نرم افزار AUTO CAD دو بعدی.
  • حمل ماشین آلات.
  • نصب ماشین آلات.
  • راه اندازی ماشین آلات.
  • آموزش کامل کار با ماشین آلات.
  • آموزش تعمیر و نگهداری ماشین آلات.
  • تهیه نقشه مهندسی (برداشتن پلان مجموعه) با نرم افزار AUTO CAD  دو بعدی.
  • تهیه نقشه تاسیسات شامل: آب و فاضلاب – گاز و آب گرمکن – برق، شبکه، ارتباط داخلی – تهویه.
  • طراحی سه بعدی (۳D MAX).
  • ارائه نقشه های اجرایی.
  • ارائه متریال اجرایی.
  • نظارت بر اجرا.
  • تهیه لیست غذاها.
  • تنظیم دستورالعمل تهیه غذاها.
  • تعیین گرماژ مواد اولیه.
  • تعیین برند هر یک از مواد اولیه.
  • آموزش اصول نگهداری مواد اولیه.
  • آموزش آماده سازی غذاها.
  • آموزش مرینیت غذاها.
  • آموزش طبخ و تهیه غذاها.
  • آموزش درسینگ غذاها.
  • آموزش کنترل کیفیت غذاها.
  • آموزش کار با تجهیزات آشپزخانه.
  • انتخاب نرم افزار فروش و حسابداری و راه اندازی آن.
  • مشاوره در بسته بندی غذاهای ارسالی برای مشتریان.
  • طراحی و گرافیک مربوط به اقلام چاپی، لوگو ، تابلوها و …
  • ارائه فرم ها و چک لیست های  کنترل تولید، منابع انسانی، مالی، بهداشت که وجود آنها، به تشخیص مشاور، ضروری است.
  • پیشنهاد تامین کنندگان مواد اولیه به همراه ارائه بانک اطلاعاتی در اختیار گروه IRANHFC.
  • جداول ارزش تغذیه   غذاهای در نظر گرفته شده در منو( محدود به میزان کالری، کربوهیدرات، فیبر، پروتیین و چربی ).
  • یکپارچه سازی سازمانی از جمله مشاوره در خرید و دوخت  لباس پرسنل و غیره.
  • امور گزینش پرسنل.
  • آموزش پرسنل.
  • تهیه شرح وظایف پرسنل.
  • همگام با شما به مدت سی روز.
  • حضور پرسنل تا شش ماه بعد از افتتاحیه.
  • تامین مواد اولیه کم مصرف و نایاب.
  • پشتیبانی فنی تا شش ماه بعد از راه اندازی.
  • کنترل کیفیت تا شش ماه بعد از راه اندازی به صورت رندوم.
  • ارائه مشاوره  در مورد فروش و شیوه های جذب مشتری.
  • بررسی و آنالیز فروش به صورت ماهیانه.
  • راه اندازی واحد دلیوری.
  • ایجاد کمپین تبلیغاتی.
  • استعلام نام از اداره ثبت.
  • ثبت علامت تجاری.
  • ایجاد ساختار برند.
  • هویت سازی برای برند.
  • ساخت شخصیت برند.
Back to Index

تعدادی از فست فودهایی که از خدمات ما بهره میبرند

گروه IRANHFC توسط مهندس عباس حسینی در سال ۱۳۸۶ پایه گذاری شد. این گروه با هدف ارائه خدمات در حوزه فست فود و رستوران پا به عرصه صنعت غذا گذاشت. در ابتدا خدمات در قالب راه اندازی و مدیریت مجموعه ها به مشتریان ارائه میشد.

فست فود بیست (کرج)، فست فود بوف (تهران)، فست فود شیلا (تهران)، فست فود سند باد (تهران)، فست فود نادر (تهران) و … از جمله فست فودهایی هستند که این خدمات را دریافت کرده اند. نظر به موفقیت مجموعه ها و اعلام نیاز کارفرمایان، گروه IRANHFC با ارائه خدمات خاص و منحصر بفرد در قالب مشاوره، راه اندازی و تجهیز فست فودها درصدد توسعه کیفی و کمی خدمات قدم برداشت.

تعدادی از فست فودهایی که از خدمات IRANHFC بهره میبرند

فست فود ژیژو (کرج)، فست فود آرشان (تهران)، فست فود فلفل (یزد)، فست فود منهتن گریل (تهران)، فست فود روکو (تهران)، فست فود آفر (تهران)، فست فود عالیجناب (تهران)، فست فودهای زنجیره ای تاملی، فست فود جوانا (تهران)، راه اندازی فست فود چوبین (ارومیه)، راه اندازی فست فود HFC (سنندج)، راه اندازی فست فود آرش (قزوین)، راه اندازی فست فود هالی (گرگان)، راه اندازی فست فود و کافی شاپ لومانا (تهران)، راه اندازی فست فود و کافی شاپ پنه (تهران)، راه اندازی فست فود و کافی شاپ کارن (اراک)، راه اندازی فست فود کابین (اومامی) (تهران)، راه اندازی فست فود کریسپی (تهران)، راه اندازی فست فود آشپز باشی (کرمان)، راه اندازی فسست فود زیره (رفسنجان)، راه اندازی فست فودرونفیله (شهرضا)، راه اندازی فست فود رونفیله (قم)، فست فود بلوبرگر (تهران)، راه اندازی فست فود تن تو (تهران)، راه اندازی فست فود براتیز (تهران)، راه اندازی فست فود و کافی شاپ ماتیسا (تهران)، راه اندازی فست فود پاپریکا (سربندر)، راه اندازی کافی شاپ لامپ (آبادان)، راه اندازی فست فود ژاو (اهواز)، راه اندازی فست فود کی با کی (تهران)، راه اندازی فست فود تیارا (زاهدان)، راه اندازی فست فود لمون (آبادان)، راه اندازی فست فود تیرین (باقرشهر)، تجهیز فست فود فونگی (کرج)، فروش تجهیزات به برند فست فود کسری (تهران)، طراحی فست فود شایلی (تهران)، تجهیز فود کورت قصر طلائی (گرگان)، تجهیز رستوران ایتالیایی – فست فود فیگتی (تهران)، مشاوره به فست فود هاکوپیان (تهران)، تجهیز و مشاوره راه اندازی رستوران لبنانی شمیم لبنان (تهران)، راه اندازی فست فود ملورین در (بجنورد)، تجهیز فست فود مصلائی (یزد) و …

شایان ذکر است برخی از افراد سودجو رزومه این گروه را به عنوان رزومه کاری خود به مشتریان معرفی می نمایند. قرارداد تمامی موارد فوق موجود و قابل ارائه میباشد. گروه IRANHFC در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان با دریافت نمایندگی برندهای معتبر ماشین آلات از سرتاسر جهان و تولید ملزومات آشپزخانه در داخل کشور در جهت برآورده نمودن نیازهای اساسی مشتریان میباشد.

 
Back to Index

آیا دریافت مشاوره جهت راه اندازی فست فود لازم است؟

اگر شما به عنوان فردی که به تازگی می خواهید وارد صنعت فست فود شوید این مطلب را می خوانید، به شما پیشنهاد میکنیم که برای راه اندازی فست فود خود حتما از مشاوران خبره در این حوزه استفاده نمایید. هزینه های بالا اجازه خطا را به شما نخواهند داد، چه بسا افراد بسیار زیادی به دلیل خطا های قبل از راه اندازی فست فود که ماحصل کم اطلاعی آن دوستان بوده با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده اند، به طوری که برخی از این دوستان مجبور به ترک بازار پر قابلیت و جذاب فست فود گردیده اند.

 
Back to Index

سرمایه گذاری در فست فود. سود و سرمایه؟

یکی از سوالاتی که همواره برای افرادی که خارج از صنعت فست فود می باشند پیش می آید مربوط به سود و سودآوری این کسب و کار است.

  • آیا واقعا راه اندازی فست فود همراه با سود بسیار بالایی است؟
  • چند درصد از فروش فست فود سود خالص است؟
  • در چه مدت زمانی حجم سرمایه گذاری اولیه در راه اندازی فست فود بر می گردد؟

در جواب به سوالات بالا باید به این اصل اشاره کنیم که همیشه صنعت غذا و فست فود در یک رونق نسبی به سر می برند. زیرا انسانها بنا به ماهیت وجودی اشان که همانا خوردن و آشامیدن است نمی توانند از این مهم چشم پوشی نمایند و این موضوع در کشور ما ایران که فست فود را یک مکان برای تفریح و سرگرمی می دانند، بیشتر صادق است. صنعت فست فود جزء مشاغل خوش سود در کسب و کارهای قانونی بشمار می رود. البته این به آن معنی نیست که شما با راه اندازی فست فود حتما به سود خواهید رسید. زیرا بین شما و سود دیواری از جنس هزینه وجود دارد. اگر شما بتوانید این دیوار را کوتاه و کوتاه تر کنید بهتر و سریع تر می توانید به سود و سود دهی برسید.

در مورد اینکه چند درصد از فروش فست فود سود است نمی توان بدون داشتن اطلاعات حاصل از فروش فست فود اظهار نظر کرد. اصولا سود خالص پس از کسر همه هزینه ها حاصل می شود.شما باید تمامی هزینه های ثابت و متغیر در فست فود را با هم تجمیع و از فروش کل کسر نمایید تا سود خالص مشخص گردد. به طوری که گاها ممکن است سود شما اندک یا چشم گیر و گاها ضرر ده باشد. در مورد مدت زمان برگشت سرمایه نیز نمی توان به درستی اظهار نظر کرد، زیرا این موضوع در راه اندازی فست فود به عوامل و متغیرهای زیادی بستگی دارد که بدون داشتن اطلاعات صحیح نمیتوان در این مورد صحبت کرد. گاها برخی از افراد با بی اطلاعی و تنها جهت دادن اطلاعات اشتباه اعدادی را بیان می کنند که فاقد هر گونه دقت و صحتی می باشد. ما در اینجا به خود متعهد هستیم که اطلاعات مناسبی را در اختیار خوانندگان قرار دهیم.

 
Back to Index

سرمایه مورد نیاز جهت راه اندازی فست فود چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • متراژ مغازه مورد نظر چقدر است؟ با بالاتر رفتن متراژ فست فود هزینه سرمایه گذاری نیز بالا می رود. به طور مثال برای مغازه ای که بزرگتر می شود در آشپزخانه فست فود باید تمهیدات لازم برای ظرفیت بالاتر دیده شود و همچنین اگر بخواهیم واحدی را همچون متر مربع برای محاسبهدکوراسیون فست فود در نظر بگیریم با افزایش متراژ متعاقبا هزینه دکوراسیون نیز بالاتر می رود.
  • دکوراسیون مغازه مورد نظر در چه وضعیتی قرار دارد؟ گاها برخی از مغازه ها نوساز هستند و از الزامات اولیه به صورت مناسب برخوردار هستند. این مهم باعث می شود که هزینه راه اندازی برای فست فود شما پایین تر بیاید.
  • وضعیت تاسیساتی مغازه مورد نظر چگونه است؟ اگر مغازه قبل از شما نیز فست فود بوده باشد، در هزینه تاسیسات مکانیکال می توانید صرفه جویی بنمایید.
  • هدف از افتتاح این مغازه قرار گیری در کجای بازار و با چه کلاس کاری می باشد؟ فست فود هایی که مایل هستند در کلاس لوکس فعالیت نمایند برای لوکس بودن باید هزینه بیشتری را صرف نمایند.
  • آیا مغازه اجاره و یا در تملک شماست؟ قطعا اگر شما مالک ملک مورد نظر نباشید باید هزینه رهن را نیز به سرمایه اولیه راه اندازی فست فود اضافه نمایید.
  • چه خطوطی قرار است در این فست فود راه اندازی گردد؟ تنوع منو در فست فود باید منطبق با تجهیزات باشد. بدین ترتیب که با افزایش تنوع هزینه آشپزخانه شما بالاتر خواهد رفت.
  • برآورد اولیه از فروش چقدر است، که به نسبت آن ظرفیت تجهیزات برآورد گردد؟ اگر شما فکر می کنید که از همان ابتدا با هجوم گسترده مشتریان روبرو خواهید شد، بهتر است ظرفیت تولید محصولات خود را در حد پیش بینی خوتان تهیه نمایید.
  • قصد استفاده از چه مارکهایی را برای تجهیز فست فود دارید آمریکایی،ایرانی یا چینی؟ برند در ماشین آلات نقش تعیین کننده در هزینه های شما دارد. پیشنهاد می شود برای آشنایی بیشتر با این مطلب بخش تجهیزات فست فود را از صفحه اصلی قسمت هدر مطالعه نمایید.
  • وضعیت رقبای شما در منطقه چگونه است؟ اگر در منطقه ای که قصد راه اندازی فست فود را دارید، رقبایتان خوب کار می کنند این موضوع باعث افزایش هزینه برای شما خواهد گردید، زیرا شما نیز به ناچار باید کیفیت همه موارد که قطعا هزینه بر است را ارتقا دهید.
  • تا چه حدودی برنامه ریزی روی فروش دلیوری وجود دارد که متناسب با آن سرمایه گذاری روی پکیجینگ صورت گیرد؟ اگر فکر میکنید که اکثر فروش شما بیرون بر می باشد، پس بهتر است که روی بسته بندی به صورت مناسب و بهینه ای سرمایه گذاری نمایید.

شایان ذکر است با توجه به مطالعات صورت گرفته و تحقیقات به عمل آمده و همچنین اظهارات افرادی که برای استفاده از مشاوره های ثانویه به گروه IRANHFC مراجعه می نمایند یکی از بزرگترین دلایل ناکامی پروژه ها مشکلات مالی آنها می باشد. این مشکلات گاها به دلیل کمبود حجم سرمایه گذاری و یا عدم بودجه بندی صحیح صورت می گیرد که یکی از دلایل مهم آن جمع آوری اطلاعات ناصحیح می باشد.

 
Back to Index

راه اندازی فست فود شامل چه مراحلی است؟

اگر شما هم خواهان راه اندازی فست فود هستید قطعا مایل هستید که در مورد مراحل راه اندازی فست فود اطلاعاتی داشته باشید.

  • استخدام مشاوری حرفه ای جهت راه اندازی فست فود
  • تهیه استراتژی و بیزنس پلان برای راه اندازی فست فود
  • تهیه ملک مورد نظر برای راه اندازی فست فود
  • تهیه نقشه تاسیسات آشپزخانه فست فود
  • تهیه نقشه دکوراسیون به صورت سه بعدی
  • اجرای پروژه در حوزه تاسیسات و دکوراسیون
  • خرید تجهیزات آشپزخانه فست فود
  • استخدام پرسنل مورد نیاز در واحد های مختلف برای راه اندازی فست فود
  • خرید مواد اولیه برای فست فود
  • پخت آزمایشی در فست فود
  • آموزش پرسنل فست فود
  • تهیه اکسسوری فست فود

و …

 
Back to Index

پشتیبانی و تامین مواد اولیه شامل چه مواردی میشود؟

  • گارانتی و پشتیبانی تجهیزات: خدمات پشتیبانی شامل گارانتی و وارانتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی و فست فود است که توام با سرویس ویژه تجهیزات طبق چک لیست اعلامی خواهد بود.
  • تامین و آموزش نیروی انسانی: گروه IRANHFC با ارائه خدمات ویژه اقدام به تامین نیروی انسانی مورد نیاز فست فودها از جمله مدیر، سوپروایزر، آشپز، صندوقدار، سالن کار و … و همچنین آموزش آنها می نماید.
  • تامین مواد اولیه مورد نیاز: تامین مواد اولیه از جمله مشکلاتی است که فست فودها با آن روبرو هستند این مهم توسط گروه IRANHFC بر طرف گردیده.
  • پشتیبانی از برندها: گروه IRANHFC از دیر باز در کنار برندهای موفق صنعت غذا و فست فود بوده و به همکاری نزدیک با آنها پرداخته است.

ما با داشتن برنامه ای منظم و هدفمند، طبق گانت چارت های حرفه ای به اجرای پروژه های فست فودی می پردازیم. گروه IRANHFC با داشتن متخصص های گوناگون و متعدد پروژه شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین سطح کیفی اجرا می نماید. مهمترین ویژگی گروه IRANHFC پاسخگو بودن می باشد. این گروه با توجه به داشتن ظرفیت های بالا پاسخگوی مشتریان می باشد به طوری که این پاسخگویی آرامش خاطر کاملی را برای آنها به ارمغان آورده است.

 
Back to Index

طراحی سه بعدی دکوراسیون فست فود چه مزایایی دارد؟

  • طراحی دکوراسیون مطابق با خواسته مدیر فست فود: که این طرح قابل ویرایش و بررسی مجدد می باشد.
  • برآورد هزینه طراحی و اجرای دکوراسیون فست فود: با توجه به ماهیت ساخت و ساز که برآوردها عموما با خطای بالایی روبرو هست این مورد اهمیت دو چندانی پیدا می کند.
  • کاهش هزینه اجرای دکوراسیون فست فود: این هزینه یکی از هزینه های است که عموما در پروژه های راه اندازی فست فود دیده می شود.
  • برآورد زمان اجرای دکوراسیون فست فود: معمولا زمان اتمام پروژه توسط مشتریان دو برابر زمان واقعی اجرا می باشد.
  • بالا رفتن کیفیت پروژه: قطعا انجام چندین و چندین باره پروژه ها توسط گروه IRANHFC باعث بالاتر رفتن کیفیت مجموعه ها گردیده است.
 
Back to Index

برای تهیه منو غذای فست فود باید به چه مواردی توجه کرد؟

طعم و مزه در آشپزی یک هنر آمیخته با علم است، هنری که در آن طعم و رایحه خوش غذا باید جذابیت و گیرایی خاصی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. برای نوشتن یک منو شما باید به موارد زیر توجه کافی و لازم را بنمایید:

  • ذائقه بازار هدف.
  • توان مالی بازار هدف.
  • ترکیب سنی بازار هدف.
  • وضعیت رقبا.
  • امکانات و تجهیزات شما.
  • قابلیت مدیریت مجموعه.
  • فضای موجود مجموعه.

و …

Back to Index